Verzenden en betalen


VERZENDING

Onze producten worden verzonden door PostNL. De kosten voor verzending van je bestelling bedragen €6,95 voor pakketpost, afhankelijk van gewicht en formaat. Voor pakketten zwaarder dan 23 kilo wordt €10 verzendkosten in rekening gebracht.

Voor klanten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land van bestemming en de omvang van je bestelling, hiervan kun je van te voren een vrijblijvende offerte aanvragen via info@blijepootjes.nl

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te laten bezorgen. Indien we je bestelling niet op voorraad hebben zullen we je binnen 2 werkdagen op de hoogte stellen en aangeven wanneer we het verwachten te kunnen leveren.

Woon je niet in Nederland maar wil je wel een bestelling plaatsen? Dat kan! Stuur ons een mail via info@blijepootjes.nl. Wij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden en de aangepaste verzendkosten. 

BETAALMOGELIJKHEDEN

Veilig betalen kun je bij ons door iDeal betalen via de website.

RETOURNEREN

Mocht een artikel ondanks onze goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden de koop op afstand te ontbinden. Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht, gelden de volgende voorwaarden:

  • De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en worden niet teruggenomen indien: de artikelen beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn, jezelf hebt getracht een gebrek te herstellen of je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd. 
  • Indien je een product wilt retourneren dien je dit vooraf, binnen 14 dagen na ontvangst, aan te geven per email via info@blijepootjes.nl. De te retourneren artikelen dienen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.
  • Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke je ontvangt na aanmelding van je retour, en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van PostNL. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat je retournering door ons verwerkt is.
  • De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er op dat de verzendkosten voor de terugzending voor je eigen rekening zijn.

BEVEILIGD ORDERPROCES

Het gehele ordertraject van onze webwinkel is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL). Zodra je vanuit de winkelwagen doorgaat naar het orderproces schakelt de pagina automatisch om naar een SSL verbinding, zodat de verbinding niet afgeluisterd kan worden.

PRIVACY

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Wij garanderen dat jouw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij je vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens niet aan externe partijen.

KLACHT

Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@blijepootjes.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen 14 dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo snel mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen daarna spoedig contact met je op.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

 

© 2018 - 2019 Dierenspeciaalzaak Blije Pootjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel